Η Google σχεδιάζει δυνατότητα για την καλύτερη ασφάλεια των χρηστών της

Ακολουθώντας τα βήματα της Apple, η Google σκέφτεται να αναπτύξει κι αυτή με τη σειρά της μια λύση Android παρόμοια με το επερχόμενο Privacy Tracking Feature της Apple.

Ουσιαστικά, το Privacy Tracking Feature της Apple θα αναγκάζει τους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν τα δεδομένα σας εφόσον έχετε ερωτηθεί και έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας. Εάν ο χρήστης λέει ότι προτιμά να μην παρακολουθείται, δεν υπάρχει τίποτα που μπορεί να κάνει ο προγραμματιστής για να το ξεπεράσει, επειδή η Apple θα απενεργοποιήσει την ικανότητα ενός προγραμματιστή να συγκεντρώσει τον λεγόμενο κωδικό αναγνωριστικού για διαδημιστές (IDFA).

Οι διαφημιστές επιδιώκουν να έχουν στα χέρια τους το IDFA σας ώστε να προωθούν πιο εύστοχες διαφημίσεις κατά την πλοήγηση σας στο διαδίκτυο ή κατά τη χρήση εφαρμογών, ενώ βοηθάει επίσης τους διαφημιζόμενους να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων.

Παρατηρούμε λοιπόν ότι υπάρχει μια μεγάλη πίεση από την πλευρά των εταιρειών για να λάβουν προληπτικά μέτρα για την καλύτερη προστασία του των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

Η εναλλακτική λύση του Android μπορεί να μοιάζει με μερικά από τα επερχόμενα στοιχεία ελέγχου απορρήτου που έχουν προγραμματιστεί για το πρόγραμμα περιήγησης Chrome της Google, στο οποίο η εταιρεία επιδιώκει να τερματίσει μερικές από τις πιο ύπουλες τεχνολογίες παρακολούθησης στον ιστό σήμερα αναπτύσσοντας λιγότερο επεμβατικές εναλλακτικές λύσεις και παρέχοντας στους χρήστες περισσότερους μηχανισμούς εξαίρεσης.

Η εργασία της Google για την ανάπτυξη νέων πρακτικών απορρήτου και προτύπων για τον ιστό είναι γνωστή ως Privacy Sandbox. Στο πλαίσιο αυτού του τρέχοντος έργου, η Google έχει λάβει μέτρα για τη σταδιακή κατάργηση των cookies τρίτων στο Chrome και εργάζεται σε εργαλεία που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν ομάδες χρηστών αντί να στοχεύουν άμεσα άτομα.

Χαρακτηριστικά, σε μια δήλωση, ένας εκπρόσωπος της Google λέει στο The Verge: «Πάντα ψάχνουμε τρόπους να συνεργαστούμε με προγραμματιστές για να αυξήσουμε την προστασία της ιδιωτικής ζωής (των καταναλωτών), επιτρέποντας παράλληλα ένα υγιές οικοσύστημα εφαρμογών που υποστηρίζεται από διαφημίσεις».

ΠΗΓΗ: techblog.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.