Εντυπωσιακό: Αστρονόμοι εντόπισαν πιθανώς κατοικήσιμο εξωπλανήτη σαν τη Γη σε τροχιά γύρω από άστρο σαν τον ήλιο

Έναν δυνητικά κατοικήσιμο εξωπλανήτη και το άστρο του που μοιάζουν περισσότερο στη Γη και τον ήλιο από οποιοδήποτε άλλο γνωστό ζεύγος πλανήτη-άστρου ανακάλυψαν αστρονόμοι σε κοντινό ηλιακό μας σύστημα.

Ο KOI-456.04, όπως λέγεται ο εξωπλανήτης αυτός, εντοπίστηκε σε σχετικά μικρή για τα δεδομένα του αχανούς διαστήματος απόσταση 3.000 ετών φωτός και είναι μόλις 1,9 φορές μεγαλύτερος από τη Γη, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να έχει παρόμοιες ατμοσφαιρικές συνθήκες. Οι περισσότεροι άλλοι εξωπλανήτες που έχουν ανακαλυφθεί ως τώρα είναι αρκετά μεγαλύτεροι από τη Γη με μέγεθος παρόμοιο με εκείνο του Ποσειδώνα, του όγδοου, κατά σειρά απόστασης από τον ήλιο, πλανήτη του Ηλιακού μας συστήματος.

Ο ενθουσιασμός των ερευνητών του Ινστιτούτου Μax Planck είναι μεγάλος: «Ο συνδυασμός του λιγότερο από διπλάσιου μεγέθους του σε σχέση με τη Γη και ο τύπος του άστρου γύρω από το οποίο περιστρέφεται είναι που καθιστά τον εξωπλανήτη αυτό τόσο ιδιαίτερο και οικείο», δήλωσε η Ρενέ Χέλερ, βασική συντάκτρια της μελέτης που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Astronomy & Astrophysics.

Πηγή : iefimerida.gr