WhatsApp: Στον «πάγο» η ενσωμάτωση διαφημίσεων στην υπηρεσία

Από το 2018 ακούγαμε ότι η Facebook ετοιμάζεται να ενσωματώσει διαφημίσεις στη δημοφιλή υπηρεσία WhatsApp με σκοπό να εκμεταλλευτεί το 1.5+ δισ. χρηστών που τη χρησιμοποιεί καθημερινά.

Το σχέδιο που είχε έρθει τότε στη δημοσιότητα περιελάμβανε χρέωση των επιχειρήσεων που ήθελαν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους και την εμφάνιση διαφημίσεων στο Status με τη μορφή Stories, ενώ πέρυσι το Μάιο αναλύθηκε το μοντέλο στο συνέδριο FMS19.

Τελικά, είναι αρκετά πιθανό ότι δεν θα δούμε τίποτα απ’ όλα αυτά μέσα στο 2020. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η Facebook έπαψε πριν από μερικές εβδομάδες την ομάδα που ασχολήθηκε με τις διαφημίσεις του WhatsApp και μάλιστα αφαίρεσε οτιδήποτε είχε προσθέσει η συγκεκριμένη ομάδα στην εφαρμογή το προηγούμενο διάστημα. Επίσης, αναφέρει πως το σχέδιο για την ενσωμάτωση διαφημίσεων στην υπηρεσία παραμένει ζωντανό, αλλά πλέον δεν είναι ξεκάθαρο πότε θα προχωρήσει η εφαρμογή του.

Από την πλευρά της Facebook δεν υπάρχει καμία επίσημη τοποθέτηση για το ζήτημα, ούτε εξήγηση για τους λόγους της “καρατόμησης” της συγκεκριμένης ομάδας και της δουλειάς της από το WhatsApp. Προσωπικά βρίσκω μια λογική στην απόφαση να μην προστεθούν διαφημίσεις στο WhatsApp στην παρούσα φάση, διότι βρισκόμαστε σε χρονιά Προεδρικών Εκλογών στις ΗΠΑ και ίσως το σύστημα δεν είναι ακόμη έτοιμο για να γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος στο υλικό. Στο θέμα του “ξηλώματος”, το βεβαρημένο παρελθόν της εταιρείας μου δημιουργεί μια προκατάληψη για κάποιο σκανδαλάκι, αλλά ουδείς κρίνεται ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου…

Πηγή: techgear.gr